emmashemlighet

Bulimi?

Publicerad 2011-10-19 10:39:33 i Allmänt

Ibland tycker jag inte att jag är sjuk. Jag menar det är ingen läkare som sagt du är sjuk Emma. Ibland undrar jag om jag verkligen har bulimi. Jag har läst att dom som har bulimi kräks. Men de gör inte jag! Jag använder laxeringsmedel.. Tjejer trycker i sig mat endast ensamna när ingen ser. Jag kan (ibland) till och med sitta med min man i soffan och trycka i mig godis och chips.. Han tror att jag har en unnar kväll och att vi bara har lördags mys.. Jag piper iväg på toan som ingenting!

Ibland känns det inte som att jag är sjuk!

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2011-10-19 12:54:31

Missa inte KlurigaGåtan som nu ligger uppe på bloggen! Tävlingen går ut ikväll då det Vinnarna och det Rätta Svaret kommer upp!

Direktlänk: http://tessvonolsson.blogg.se/2011/october/klurigagatan-4.html#comment



Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela