emmashemlighet

Det skiter sig alltid

Publicerad 2011-10-20 12:52:37 i Allmänt

Så fort jag tar i mat så skiter det sig! Tar jag något hemma och ska äta så skriker någon av barnen och vill ha hjälp med något. Är barnen på förskolan och lillen ligger och sover så vaknar han, de ringer på dörren eller på telefonen.. Jag tappar den lilla mat lusten jag har och struntar i mackan..

Idag åkte vi till öppna förskolan igen, det gick ju så bra igår. Hela går kvällen och morgonen hade jag bestämt mig för att ta en macka.. Jag och en tjej satt och drack kaffe och prata. Precis när jag tog min första tugga på min macka så vänder hon sig om och börjar prata med en annan mamma.. Jag hatar mat!!! Det skiter sig alltid med mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela