emmashemlighet

skit

Publicerad 2011-10-29 11:03:34 i Allmänt

Just nu är jag och mat inga vänner.. Veckan har vart piss. Alla i familjen har vart sjuka utom jag.. Jag har tagit hand om dom, det har vart mycket gnäll och sömnlösa nätter.. Kvällarna har slutat med hets. Jag har hetsat 5 dagar i streck och känner mig så jäkla sliten. Magen gör så ont och är så stor.. Jag har gått upp 2.5 kg på 6 dagar.. Det värsta av allt hände igår.. Jag träffa en vän på ica som jag inte hade träffat på en månad. Hon sa att hon skulle in och köpa en sallad för här skulle det bantas. Sen sa hon, du har väl också gått upp lite i vikt sen vi sågs sist? Jag blev så jäkla ledsen! ååååh just nu känns det som att jag aldrig kommer komma upp på banan igen :s Jag är noga med att inte träffa någon på förmiddagen dagen efter en hets kväll men nu var jag verkligen tvungen att åka och handla.. Varför varför varför?? känner mig så misslyckad!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela