emmashemlighet

Om mig

Publicerad 2011-10-18 17:08:00 i Om mig

Är en tjej på 26 år! Jag har 3 barn och en man. Vi bor i ett stort hus och lever ett liv så som de flesta vill leva. Men jag har en mörk hemlighet! Jag har haft problem med mat i hela mitt liv. Nu 2011 sprack min lilla glasbubbla och bulimin tog över.. Det är bara jag som vet och ingen annan.. Jag startar denna blogg för att jag ska kunna skriva av mig och få ut alla mina känslor, lite som terapi! En del i mig säger ”sök hjälp innan det blir för sent” och en annan del säger ”detta klarar du dig ur själv, var stark” På ytan är jag stark men när jag blir ensam och det blir natt brister det.
Kanske vågar jag berätta någon gång men inte just nu! Jag har så högra krav på mig.  Jag ska vara en bra mamma och en bra fru. Det ska hämtas och lämnas på förskolan, städa, diska och tvätta. Och ta hand om vår lilla son om dagarna.. Dom tycker jag är så perfekt! De ska bara veta, så är det inte..

Bloggen om kampen till ett normalt liv!

Kommentarer

Postat av: B

Publicerad 2011-10-19 12:30:43

Du bör skaffa hjälp så fort som möjligt, om inte för din men för dina barns skull. Jag har själv växt upp med en ätstörd mamma, vilket ledde till att jag alltid har vetat att det viktigaste av allt här i ävrlden är att vara smal. Jag blev sjuk i anorexi när jag var tolv år. Nu, bra många år senare fortsätter jag fortfarande. Spyr inte särskilt mycket, men jag är en jäkel på att använda laxeringsmedel.

Det påverkar dina barn mer än du tror, så kämpa för deras skull!



Skickar en styrkekram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela