emmashemlighet

Onsdag = en tuff dag

Publicerad 2011-10-19 11:32:34 i Allmänt

Idag kommer det att vara en tuff dag :/
Jag är nöjd med mitt mat intag hittills (2 ägg och en kaffe) men idag ska jag träffa några andra mammor på stan. Det har gått rätt långt. Jag har börjat sagt nej till en del träffar då det alltid ska fikas. För mesta delen har det blivit nej då min mage har vart så svullen och stor efter en hets kväll kvällen innan.. Men idag sa jag ja! Men det verkligen alltid fikas.. Jag får panik för jag kan verkligen inte bara ta en fullkorns macka för då blir det bara mer och mer och inte tänker jag sitta där och hetsa.. Någon gång har jag lyckats att bara ta EN av någonting men då har jag fått ångest och hetsat hela kvällen :( Skit jag gillar ju mammorna.

Kommentarer

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2011-10-19 12:42:45

Vilken intressant blogg du driver. Kan verkligen hålla med om det där att det alltid ska fikas. jag hoppas att jag kommer ihåg att gå in här igen och följa dig!



Jag har ingen ätstörning men la om mina matvanor rejält för snart ett år sedan och tänker noga på allt jag stoppar i mig, vilket tyvärr ibland kan gå i överdrift och ångest.

Lycka till!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela